CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AgAR2 SagU RuMbiA...pELanGI...

 Salam...Hari tu aku dah buat agar2 sagu...tapi x kaler malerkan so aku cadang la nak buat ngan penuh warna warni...hari tu aku ada beli pewarna kaler biru ngan ungu,jadi aku bercadang nak gunakan untuk agar2..dengan penuh kesabaran aku menunggu untuk melayerkan agar2 tu..walaupun penat menunggu..hasilnya..cantik hehehehe..masuk bakul angkat sendiri..boleh buat untuk desert pas mkn tenghari...ini yang dah siap d potong...








ok x agar2 aku.warna-warni macam pelangi kan..hehhehe anak2 aku kata cantek...pas ni nak masak apa la pulok..nak mengisi masa lapang gitu...tunggu tau...

No comments:

Post a Comment

papa besday..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

mummy besday..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

jannah besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

airell besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

mikael besday..

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

breastfeeding my mikael...

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

My luvly anniversary ..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...